آتی نگرمهر ، هیچگونه شعبه و نمایندگی مجاز برگزاری دوره آموزشی و یا فروش زالو در سطح ایران و خارج از کشور ندارد و هر گونه سوء استفاده از نام و آرم این شرکت پیگرد قانونی دارد.

جهت حصول اطمینان هر گونه عقد قرارداد با شماره 02166967620 تماس حاصل فرمایید. با تشکر

نرم افزار همه کاره -نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان CRM

نرم افزار ارتباط با مشتریان  ATI CRM
اتوماسیون سیستم فروش و خدمات دهی به مشتریان یکی از دغدغه های شرکتهای بزرگ می باشد.برای حل این موضوع نرم افزار های تولید شده اند که به کمک آنها می توان ارتباطات کاری سیستم فروش را به صورت مکانیزه درآورد. این یعنی چی ؟ خیلی سادست فکر کنید در یکی سیستم فروش چه کارهاپی انجام می شود.

۱فروشنده یک سوژه فروش را ردیابی می کند.
۲پیگیری در تاریخ های بخصوصی انجام می شود.
۳یک سری پیش فاکتور زده می شود.
۴پیگیری های بعدی انجام می شود.
۵یک سری فاکتور زده می شود.
۶پیگیری انجام می شود.
۷جنس ارسال می شود.
۸پیگیری رضایت مشتری انجام می شود.

در این بین معمولا دستوراتی از بخش فروش به بخش های اداری و بلعکس زده می شود.

نرم افزار های crm برای مکانیزه کردن این سیستم فروش انجام می شود.در این سیستم ها هر کارمند یک حساب کاربری دارد که با ورود به سیستم می تواند وظایف روزانه خود را ثبت کرده و وظابفی را که برایش در نظر گرفته شده انجام دهد.پیش فاکتور های زده را ببیند در مورد آنها نظر بدهد.
در کل CRM ها یکی از بهترین نرم افزار های تولید شده در جهت مکانیزه کردن شرکتها می باشند ولی بدلیل گران بودن و نصب سخت زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند.
هم اکنون یکی از معروفترین  و کاربردی ترین نرم افزار  CRM با قیمت بسیار مناسب توسط شزگت آتی نگرمهر عرضه می گردد. این نرم افزار تحت وب بوده و تقریبا تمامی قابلیت هایMSCRM را دارد در عین حال امکانات بسیار بیشتری را نیز در  اختیار کاربر قرار می دهد و از طریق سایت یا سرور محلی قابل استفاده می باشد.
CRM به شرکت ها این امکان را میدهد تا با به کار گیری این نرم افزار مشکلات و چالش های فروش خود را حل کنند و در تمام فرایند های فروش مدیریت و نظارت کنند و گام به گام تا تامین رضایت مشتری، با مشتری تعامل و هماهنگی داشته باشند و همچنین سیستم ها ی پیگیری، برنامه ریزی تماس ها، گزارش دهی، یادآوری هشدارها، ارتباط الکترونیک، پیام رسانی، بانک اطلاعات جامع، خدمات مشتریان و... این امکان را به مشتری میدهد که در هر مکان و در هر زمان خواسته های خود را به شرکت ابلاغ کند و اطمینان داشته باشد که هیچ سرویسی از او دریغ نخواهد شد و همچنین برای فروشنده این اطمینان خاطر بوجود میاید که هیچ فرصتی را برای فروش و حصول منافع از دست ندهد
-برخی ویژگیهای بومی ساز سیستم مدیریت ارتباط با مشتری 
فارسی نمودن و ترجمه ی همه ی بخشهای سیستم به ترجمه روان و تخصصی و قابل فهم برای مدیران عزیز ایرانی
تقویم کاملا شمسی و ترتیب بر اساس روز - هفته - ماه و سال به صورت کاملا استاندارد در تمام سیستم
تقویم شمسی جاوا اسکریپت برای همه ی بخش های سیستم
تعیین تاریخ ها و قرار ملاقات ها و تماس ها و وظایف به صورت کاملا شمسی 
نمایش تاریخها در همه ی قسمتها به صورت شمسی 
صدور پیش فاکتور و فاکتور برای مشتری در قالب PDF و کاملا فارسی و راست به چپ
نمایش گزارشات و آمارهای گوناگون در قالب گرافها و نمودارهای کاملا فارسی و با تاریخ شمسی
و اصلاحات گوناگون ساختاری در برخی بخشها برای هماهنگ شدن با زبان فارسی
  • دسترسی آسان و سریع
  • نگهداری اطلاعات بصورت مفید و سودمند
  • صرفه جویی در زمان وهزینه ها
  • تسهیل و تسریع در خدمات رسانی و سرویس دهی موثرتر به مشتریان و ارباب رجوع
  • انجام جستجو در کمترین زمان توسط پرسنل و در نهایت داشتن وقت بیشتر برای فروش
  • ساماندهی رویه های درون سازمانی
  • ارتباطات داخلی بهتر در شرکت یا سازمان شما
  • بازاریابی خدمات و محصولات
  • پیگیری سفارشات
تعریف پرسنل
  • ایجاد پرونده پرسنلی
  • امکان جستجو پرسنلی خاص در لیست بر اساس شماره پرونده ،تاریخ ثبت، نام، تلفن، معرف
  • نکته: در این سیستم امکان ایجاد پرونده برای مشتریان، افراد متقاضی استخدام (ایجاد فرم استخدام) و جستجو در هر کدام نیز موجود می باشد.
دفتر یادآوری
  • ثبت قرار های ملاقات و جلسات کاری و ...
  • امکان گروه بندی موضوعات یادآوری
  • امکان یادآوری در زمان تعیین شده به وسیله زنگ هشدار و باز شدن پنجره یادآوری
  • قابلیت جستجو در لیست موجود بر اساس گروه، موضوع، یادداشت، تاریخ
  • امکان گزارشگیری از موارد موجود به دوصورت لیستی و همراه با شرح کامل
دفتر تلفن
  • امکان گروه بندی
  • امکان ثبت تلفن افراد با مشخصات کامل
  • قابلیت شماره گیری از طریق رایانه
  • امکان چاپ لیست تلفنهای ثبت شده و یا هر یک از موارد
  • قابلیت جستجو در دفتر تلفن بر اساس نام، تلفن منزل، شماره موبایل، تلفن محل کار، گروه خاص
  • قابلیت اضافه کردن آیتمهای مورد نظر کاربر از قبیل : نام مدیر ،  واحد مربوطه ، تاریخ تولد و ... و امکان درج اطلاعات در این فیلدها و قابلیت جستجو بر اساس فیلد های اضافه شده
  • قابلیت ثبت یاداشت برای هر یک از موارد از جمله ثبت گزارش پشتیبانی و یا مشابه اینها
مدیریت پست الکترونیک
  • این سیستم قابلیت ایجاد ایمیل بصورت متن ساده  یا html و ارسال آن را دارا می باشد
  • ایمیلها  می توانند به یک شخص یا لیستی از ایمیلها  به اعضاء یک گروه یا اعضاء یک گروه دفتر تلفن ارسال شوند
  • همچنین می توان لیست ایمیلهای مورد نظر را از یک فایل متنی یا اکسل کپی نموده و استفاده کرد.
  • میتوان انواع متن ها را بصورت قالب های آماده متنی یا html برای سهولت استفاده در سیستم تعریف نمود
  • مدیریت و گزارشگیری ایمیلهای ارسالی و دریافتی و قابلیت exportگزارش در اکسل
  • ایجاد امضاء الکترونیکی بصورت متن ساده یا html و الصاق آن در انتهای ایمیل
مدیریت پیام کوتاه
  • این سیستم قابلیت ایجاد پیامک بصورت کوتاه یا بلند(تک خطی یا چند پیامکی) و ارسال آن بصورت هم اکنون یا در یک تاریخ مشخص را دارا می باشد
  •  پیامکها می توانند به یک شخص خاص یا لیستی از شماره ها یا یک سری از شماره ها (از – تا) به اعضاء یک گروه کاربران یا اعضاء یک گروه دفتر تلفن ارسال شوند
  • همچنین می توان لیست شماره های مورد نظر را از یک فایل متنی یا اکسل کپی نموده و استفاده کرد.
  •  میتوان انواع متن ها را بصورت قالب های آماده برای سهولت استفاده در سیستم تعریف نمود
  •  در هنگام تایپ پیامک سیستم بصورت خودکار تعداد کاراکتر و پیامک را نمایش می دهد
  •  امکان ارسال پیامک فارسی و انگلیسی موجود می باشد
  •  
  • چهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با ما تماس بگیرید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی آتی نگر مهر می باشد .